3. Vad saknar du i spelet? Vad är du missnöjd med och varför?

Först och främst årstiderna! Vill ha riktig snö, rulla i snön. Göra snögubbar osv. Som det fanns i Året runt, Bilden som ni ser nedan har jag gjort i Sims 3, färgade bara tomten vit. Inte är det någon snö. Och snögubbar kan man ju ladda ner.

Sen saknar jag Jorden Runts resemål. Då var det mer att man skulle slappa och ta det lungt på semestern. Nu ska man bara göra så mycket uppdrag hit och dit. Och på omslaget så fanns ju Eifeltornet med på bilden, men tror ni att man får besöka det? Nej.

Kanske lite mer kärlek va? Njaa. Men asså det fanns mycket mer saker de kunde göra, (menar inte att skaffa barn och mysa under täcket) Men då fanns det att man kunde ge dom massa olika kramar, pussar osv. Nu är det ganska tråkiga saker, och de kan inte äns hångla sådär mysigt på soffan längre. Då sitter dom upp.. Inte ligger, som det var i Sims 2.

Man kan inte följa med till skolan Asså gud vad jag blev sur för det! Samma med stadshuset, eller teatern. Det finns jättemånga allmänna platser man inte får följa med in på! Och jag vill följa med in i skolan, ta massa bilder, och filma osv. Fett dumt!

/Jenni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0