Clever family - 1


Ska presentera mig lite snabbt!
Hej, heter Andy, kommer från storbritanien. I min lilla serie kommer ni få ta del av mitt liv & familj till barndomen och personer & skolan!
Är 17 år. Jobbar på desimitons " chef ". Har kommit långt med mitt arbete och om jag kämpar riktigt bra så klarar jag 5:e nivån av mitt såkallade " projekt!

Jag har en sträng mamma, och får nästan inte göra exakt vad jag vill de e ju klart, hon e ju rädd om mig, men tycker att hon överdriver ganska rejält!

Min mamma är bisexuell. Kanske inte nått ni vill veta, hon med turkost är min mamma! (a).
min mamma och pappa skiljde sig när jag var 15, 2 år sedan! Kan inte släppa det riktigt, gjorde mitt sämsta i plugget och fick ikke godkänt, hoppade ner en klass osv, mådde allså skit efter allt! Men nu ligger man ju på topp. De är rätt häftigt !

Dehär är en tid jag saknar, fyllde 11 år, nu är allt skit! Ska snart flytta hem ifrån och ..

FORTSÄTTNING FÖLJER!! :)


Kommentarer
Postat av: ebba<33

gud va fin blogg :)

2012-01-25 @ 18:41:36
URL: http://yourlifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0