Hur ni laddar ner saker till ert spel! /Jenni



1. Välj någon hemsida du vill ladda ner från! (jag tog www.lianasims3.net, min favorit än så länge)
Gå in och tryck på download, så kommer det antagligen upp en ruta eller en linje där nere

2. För mig kom det upp en linje för att jag använder Internet Explorer 9. Tryck på spara! (Tryck på spara vilket som, om det kommer upp en ruta eller inte)

3. Tryck på öppna! då kommer det upp i winrar programmet!

4. Då ska ni dubbelklicka på den med en simsikon. Ni får vänta en liiiten stund. Och sen kommer en ruta upp. Vanliga sims rutan!

5. Då kommer det automatiskt upp, ni ser där uppe att de lägger in spelet, det laddas in..

6. Jag hade redan lagt in den där saken. (Som jag skrev på bilden) men då kommer det stå att det lyckades, tryck OK. Och saken är inlagt i ditt spel!

Kommentarer
Postat av: annie berg

Hej, ni ville att jag skulle komentera eran blogG?

har faktiskt aldrig lääst en sådan bra simsblogg som ni har! Och ag är ganska nördig med sims, så tack för ni ger tips utan er, ingen fördel med sims! :DD

2012-01-14 @ 16:42:18
URL: http://hosssie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0